Διεύθυνση

Πεισίστρατου 5, Αθήνα

Τηλ.Επικοινωνίας

210 82 26 523

Email

leukeskardoules.gr@gmail.com

WE CARE

Έξτρα Παροχές του παιδικού μας σταθμού

Λογοθεραπεία

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΩΣ 2 ΕΤΩΝ 

Κοινωνικότητα 

  • Παίζει μόνο του και ξεκινάει δικό του παιχνίδι 
  • Αναγνωρίζει τον εαυτό του στον καθρέφτη 
  • Μιμείται συμπεριφορές άλλων όταν παίζει 
  • Βοηθάει στο συμμάζεμα των παιχνιδιών του 
  • Αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως ξεχωριστό άτομο από το σύνολο 

Γνωστικό Επίπεδο 

  • Αρχίζει να ξεχωρίζει χρώματα και σχήματα 
  • Μιμείται πράξεις και λέξεις ενηλίκων 
  • Κατανοεί και εκτελεί απλές γνωστές εντολές 
  • Ταυτίζει 2 παρόμοια αντικείμενα 
  • Έχει πολύ μικρό όριο προσοχής 
  • Κοιτάζει βιβλίο με εικόνες με ενήλικα και ονομάζει-δείχνει γνωστά αντικείμενα όταν ρωτηθεί 
  • Φτιάχνει ενσφηνώματα με 3 κομμάτια 
  • Ταυτίζει αντικείμενα με την αντίστοιχη εικόνα 
  • Ζωγραφίζει οριζόντιες και κάθετες γραμμές μετά από μίμηση 
  • Αρχίζει να παίζει φανταστικό παιχνίδι ως αληθινό 

Γλωσσικές Δεξιότητες

  • Δείχνει αντικείμενο ή εικόνα όταν το ονομάζουμε
  • Αναγνωρίζει συγγενικά ονόματα, αντικείμενα και μέρη του σώματος 
  • Έχει λεξιλόγιο περίπου 50-100 λέξεις 
  • Χρησιμοποιεί απλές φράσεις 2-4 λέξεων 
  • Έχει λεξιλόγιο περίπου 50-100 λέξεις 
  • Ακολουθεί απλές εντολές 
  • Επαναλαμβάνει λέξεις που ακούει 

Αντιληπτικός Λόγος

  • Καταλαβαίνει το «όχι» 
  • Δίνει παιχνίδι/αντικείμενο όταν του ζητηθεί, μέσα από τέσσερα και το διαλέγει 
  • Φέρνει αντικείμενα από το άλλο δωμάτιο όταν του ζητηθεί 
  • Δείχνει τα δάχτυλα του, τα μάτια του και την μύτη του 
  • Κατανοεί χωρίς χειρονομίες «δείξε μου, πήγαινε, κάθισε, σήκω» 
  • Κατανοεί μέχρι 20 ρήματα 
  • Απαντά στο ναι / όχι, κανονική ερώτηση 

Εκφραστικός Λόγος

  • Κάνει ήχους γνωστών ζώων και μπορεί να τους χρησιμοποιήσει για να ονομάσει ζώα 
  • Απαντά σε ερώτηση «τι είναι αυτό;» με το όνομα του αντικειμένου 
  • Λέει «πολύ, πάει, αυτό, ναι» 
  • Ονομάζει 2 μέρη σώματος 
  • Χρησιμοποιεί ερωτηματικά 
  • Ηχολαλεί την τελευταία λέξη σε πρόταση που ακούει 
  • Κουνάει το κεφάλι για ναι / όχι 
  • Χρησιμοποιεί λέξεις όπως «πάλι, κι άλλο» για να εκφράσει ότι θέλει περισσότερο 
  • Χαιρετάει «αντίο» και παίζει 
  • Συνδυάζει 2 λέξεις ως φράση (π.χ. γειά μαμά) 
  • Επαναλαμβάνει λέξεις που ακούει σε μία συνομιλία 
  • Μιμείται λέξεις 
  • Χρησιμοποιεί απλές φράσεις 
  • Λέει μεμονωμένες λέξεις 

Εργοθεραπεία

Αδρή κινητικότητα: 

  • Αφορά τις κινήσεις στις οποίες εμπλέκονται μεγάλες μυϊκές ομάδες όπως χέρια, πόδια, κορμός. 
  • Είναι αδέξιος, σκοντάφτει σε εμπόδια, δεν έχει καλή ισορροπία, πέφτει συχνά.
  • Στηρίζει συχνά το κεφάλι του στο χέρι όταν κάθεται. 
  • Αποφεύγει δραστηριότητες που απαιτούν κίνηση. 
  • Κουράζεται εύκολα, δεν έχει αντοχή. 
  • Είναι αδύναμος. 

Λεπτή Κινητικότητα: 

Αφορά τις κινήσεις στις οποίες εμπλέκονται μικρότερες μυϊκές ομάδες όπως αυτές του χεριού και του καρπού.

  • Δεν κρατάει σωστά το μολύβι (σωστή λαβή )
  • Γράφει με υπερβολική πίεση στο χαρτί ή πολύ απαλά. 
  • Αντιστρέφει γράμματα και αριθμούς, αφήνει μεγάλα διαστήματα ή καθόλου μεταξύ των γραμμάτων και των λέξεων, δυσκολεύεται να αναπαράγει και να διακρίνει γράμματα. 
  • Δεν χρωματίζει μέσα σε πλαίσιο. 
  • Δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα 2 χέρια ταυτόχρονα, όπου απαιτείται. 
  • Δεν έχει παγιωθεί η κυριαρχία της μιας πλευράς του σώματος (δεν έχει επικρατές χέρι). 
  • Δεν μπορεί να κόψει με ψαλίδι. 
  • Του πέφτουν πράγματα από τα χέρια, δεν χειρίζεται σωστά τα παιχνίδια. 
  • Δεν μπορεί να ανεβάσει/κατεβάσει φερμουάρ, να κουμπώσει κουμπιά, να δέσει κορδόνια. 
  • Αποφεύγει δραστηριότητες που απαιτούν χειρισμό των δακτύλων. 

Συμπεριφορές: 

  • Δεν μπορεί να συγκεντρωθεί ή συγκεντρώνεται υπερβολικά σε μια δραστηριότητα. 
  • Είναι υπερκινητικό και δυσκολεύεται να παραμείνει σε μια δραστηριότητα. 
  • Είναι παρορμητικό και εμφανίζει δυσκολία σε οριοθέτηση. 
  • Δυσκολεύεται να κατανοήσει το νόημα ενός παιχνιδιού. 
  • Δυσκολεύεται να ακολουθήσει εντολές (απλές ή σύνθετες). 
  • Εμφανίζει δυσκολία στην έναρξη και λήξη μιας δραστηριότητας. 
  • Χρειάζεται περισσότερη εξάσκηση από άλλα παιδιά για να μάθει καινούργια πράγματα. 
  • Είναι ευαίσθητο σε οσμές, γεύσεις, ήχους και αγγίγματα.
Scroll to Top